Haber

Gran Turismo 7’ye beş yeni araç eklendi

Büyük Turismo 7 Oyuncularına Aralık ayında beş yeni araç verildiği ve Norveç’in yeni Scapes olarak eklendiği bildirildi. Ayrıca Gran Turismo 7’deki sınırlı süreli seyirci kampanyasına katılan ve 4. gündeki soruyu doğru cevaplayanlara 15 Aralık’ta hediye olarak Ferrari Vision Gran Turismo aracına erken erişim hakkı verilecek.

Ferrari Vision Gran Turismo

Ferrari Vision Gran Turismo, Şahlanan At’ın benzersiz yarış mirası üzerine inşa edilmiş muhteşem ve fütüristik bir tasarıma sahip, motor sporlarının sanal dünyasına adanmış ilk Ferrari tek koltuklu konsept otomobildir. Ferrari Vision Gran Turismo, ilhamını Ferrari’nin son derece başarılı 1960’lar ve 70’lerden alıyor. Spor Prototiplerinin büyüleyici dünyasından ilham alıyor. Hiper-modern kaporta ve dramatik boyutların altında otomobil, Ferrari 330 P3 ve 512 S gibi başyapıtların DNA’sını gizliyor. Geçmişe bir selam ama dayanıklılık yarışlarının geleceğine dair güçlü bir ipucu. Ferrari Vision Gran Turismo’nun mimarisi, gelişmiş bir aerodinamik tasarım üzerine inşa edilmiştir ve Ferrari 499P’ye güç veren aynı motor mimarisiyle donatılmıştır. Ancak burada motor, 9.000 dev/dak’da en az 1.030 CV (1.015,8 BHP) ve 240 kW (321,5 BHP) daha fazla, biri arka aksta ve biri ön tekerleklerde olmak üzere üç elektrik motoruyla daha fazla geliştirecek şekilde yapılmıştır. mevcut.

Alfa Romeo Giulia GTAm ’20

Giulia GTA ve GTAm, Alfa Romeo’nun kuruluşunun 110. yıl dönümünü kutlamak için 2020’de piyasaya sürülen Giulia’nın özel sürümleridir. Yüksek performanslı Quadrifoglio modeli temel alınarak, bu yıl dönümü sürümleri için performans daha da geliştirilmiştir. 2.9L V6 çift turboşarjlı motorun güç çıkışı 532 BHP’ye çıkarıldı. Otomobilin tamamında hafif yapı malzemelerinin kullanılması, etkili dingil mesafesini kısaltmak için ağırlığı 100 kg azalttı ve ön ve arka iz genişliklerini 50 mm artırdı, bunların tümü yol tutuşunda önemli bir gelişme sağladı. Buna ek olarak, araçta genişletilmiş ön çamurluklar ve arka çamurlukların üzerindeki kemerler ile Alfa Romeo’nun F1 ortağı Sauber ile birlikte geliştirilen birkaç aerodinamik modül bulunuyor. GTAm, devre kullanımı için tasarlanmış daha zorlu bir kurulum sunar. Arka koltukları takla kafesi ile değiştirirken, daha büyük bir ön ayırıcı ve karbon fiber arka kanat ekler.

Bugatti Kiron ’16

Chiron, Bugatti tarafından 2016 yılında tanıtılan bir süper spor otomobildir. Bu sınırlı üretim model, dünya çapında yalnızca 500 adetle Veyron’un halefi olarak tanıtıldı. Dış kısım, kabini çevreleyen ve hava girişi görevi gören geniş C-şekilli çizgilere sahiptir. Ayrıca, düz hat stabilitesini artıran Type 57 Atlantic Coupe’den ilham alan vurgulu bir orta çizgiye sahiptir. Karbon fiber şasi, bir LMP1 yarış arabası ile aynı sertlik seviyesini sağlar ve 8L W16 dörtlü turbo motoru barındırır. Bu motor, Veyron yinelemesinden bu yana 1.479,3 BHP’lik bir tepe güç çıkışına ve 163,1 kgfm’lik bir maksimum tork derecesine kapsamlı bir şekilde ayarlanmıştır. Araba 0-100 km/s hıza 2,5 saniyede ulaşabiliyor ve üretim öncesi bir prototip maksimum 304,8 mph hıza ulaşabiliyordu. 2018’de Chiron Sport, orijinalinden 18 kg daha hafif olan geliştirilmiş bir şasi ile tanıtıldı. 2019’da, Bugatti’nin 110. yıl dönümünü kutlamak için sınırlı sayıda ‘Chiron Sport 110 Ans Bugatti’ piyasaya sürüldü. Bu arabalardan sadece 20 adet üretildi.

Chevrolet Corvette C8 Stringray ’20

Tamamen Amerikan spor otomobilinin kısaltması olan Chevrolet Corvette, 2019’da tarihi bir değişiklik gördü. O yıl tanıtılan sekiz nesil Corvette, gemi ortası sistemi kullanan ilk otomobildi. Bu devrim niteliğindeki değişim, dışarıdan tek bir bakışta kendini gösterir. Chevrolet’nin ikonik uzun burnu hiçbir yerde görünmüyor ve kabin ileri doğru hareket ettirildiğinde, gövde klasik orta uzunlukta profile uyuyor. Motorsuz ön bölüm artık bagaj alanı olarak hizmet verirken, motorun arkasında bir golf çantası için yeterince büyük başka bir bagaj alanı var. Otomobilin kalbinde yer alan V8 motoru, önceki nesil model C7’nin LT1 motorundan geliştirilen yeni nesil küçük blok LT2’dir. 6.2L deplasman ile 495.1 BHP / 65.0 kgfm üretebilmekle birlikte aynı zamanda silindir devre dışı bırakma gibi yakıt tasarrufu özelliklerine de sahiptir. Şanzıman artık yalnızca 8 vitesli çift debriyajlı otomatik olarak sunuluyor, ancak direksiyon simidine monte pedal değiştiriciler kullanılarak manuel kontrol de mümkün. Süspansiyon, 4 köşenin tamamında çift salıncaklı yapı kullanır ve yüksek bordürlerin ve diğer engebeli durumların üstesinden gelmek için bir yükseklik ayarlama sistemiyle sunulur. Sürücü merkezli kokpit, 8 inç dokunmatik ekranla kontrol edilen çok işlevli bir bilgi-eğlence sistemine sahiptir. Kabinin arkasına taşınan motor bölümü ile yeni nesil Corvette, üstün performansıyla GT araba yarışlarında kendisine rakip olduğunu gösterdi.

Toyota Celica GT-FOUR Ralli Arabası (ST205) ’95

ST185’in 1993’teki parlak gösterisi sayesinde hem sürücüler hem de üreticiler şampiyonasında çifte şampiyonluk kazandıktan sonra Toyota, ertesi yıl daha da fazla zafer hedefleyerek yeni ST205 Celica’yı tanıttı. Yeni Celica daha büyük bir gövdeye sahipti, ancak genişletilmiş dingil mesafesi ve tekerlek izinden iyileştirilmiş stabilite nedeniyle daha yeterli yük dağılımına sahipti. TTE iş ekibi, geliştirmenin en başından itibaren dahil oldu ve temel katkılar, genel aerodinamik ve soğutma performansının iyileştirilmesi oldu. Celica’nın 1994 1000 Lakes Rallisi’nde çıkış yapması planlanıyordu, ancak bölümün gelişimindeki beklenmedik gecikmeler nedeniyle, dönemi antrenman yarışlarında geçirdi. 1995’te tam ölçekli bir katılımcı olarak giren Celica, yeni geliştirilen Subaru Impreza ile mücadele etti ve Didier Auriol, Tour de Corse’de ilk 4. tur galibiyetini getirdi. Toyota, süper dikme süspansiyonuyla ilgili sorunlar yaşamaya devam etse de, takım bu handikabı aşmak için sezon boyunca yarışmaya ve iyileştirmeler yapmaya devam etti. Katalonya’daki 7. yarışta, Celica’nın alımı kısıtlayıcı çap yönetmeliğini ihlal ettiği tespit edildi ve sezon için tüm puanlardan mahrum bırakıldı. Karara karşı Toyota, WRC’ye katılımını durdurdu ve ST205’in etkinliğin gala sahnesindeki görünümü yalnızca bir periyotla sona erdi. Kısa bir süreliğine aktif olmalarına rağmen bu makineler, erkeksi silüetleriyle pek çok hayranın kalbine kazındı. Toyota ralli sahnesini tartışırken bahsetmeye değer bir araba.

Scapes – Norveç öne çıkanlara eklendi

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu